2013/07/05
Admin
Oavsett hur ambitiös din digitala strategi är kan du ha nytta av vår checklista. Stäm av ditt nuläge och ha den som stöd i planeringsarbetet.
Vilka utmaningar finns?
Måste vi sälja mer, hitta fler besökare till möten/kongresser? Det kan vara svårt fokusera på en utmaning men valet är viktigt och ger dig svar på många frågor.
Gör dina offline aktiviteter online.
För över allt du gör till webben/digitalt. Är det svårt? Fundera på varför för att gå vidare. Är det känslomässiga hinder? Interna hinder? ”Så har vi aldrig gjort förut”?
Använd det du redan är bra på.
Vad gör du bättre än andra? Prioritera dina erbjudanden!
What helps people, helps business.
Gör du verkligen allt för dina kunder? Sätt dina fötter i kundens skor och fundera på vad du som kund vill ha. Gör något bra istället för att prata om det.
Till sist, glöm inte – gräv där du står!
Vi hjälper gärna dig att komma igång med rätt saker – kontakta [email protected] så berättar vi hur.